*דברי סגן רה״מ ושר המשפטים גדעון סער בפתח ישיבת סיעת המחנה הממלכתי:*
״תוצאת הבחירות ברורה. גוש המפלגות בראשות בנימין נתניהו זכה בנצחון ברור.
השיח כאילו יש תיקו בין הגושים והנצחון הוא "טכני" הוא שיח מלאכותי. אנחנו לא ב"גוש" עם חד"ש – תע"ל ובל"ד.
את תוצאת הבחירות יש לכבד וכך אנו עושים.
כשתושבע ממשלה חדשה – אאחל לה מכל הלב – בהצלחה.
כי אין לנו ארץ אחרת.
אין סיבה להתייאש או להרים ידיים. המערכה על עתיד המדינה ואופייה נמשכת ותימשך.
אנחנו נשלחנו על ידי הבוחר לשרת באופוזיציה. אין בכך פחיתות כבוד או ערך.
במהלך דרכי הפוליטית שירתי באופוזיציה ושנים אלו לא היו פחות משמעותיות מהשנים שבהן כיהנתי בממשלה.
בין 2006 ל2009 ריכזתי את עבודת האופוזיציה במשכן. עמדתי אז בראש סיעה בת 12 מנדטים. בתחילת הקדנציה איש לא נתן לה סיכוי לחזור לשלטון.
לעבודה האופוזיציונית היה משקל מכריע בבחירות 2009 בהן חזר הליכוד לשלטון.
לאופוזיציה יש תפקיד חשוב במשטר הדמוקרטי ואתו יש לבצע במסירות ובנאמנות.
איזו אופוזיציה אנו נהיה?
ראשית – נהיה אופוזיציה פטריוטית, אחראית עניינית, שוחרת טובת המדינה.
נאבק בתקיפות כשיובאו הצעות המנוגדות לערכינו ולדרך…