Полезный канал для тех, кто хочет выучить греческий язык. Обсуждение грамматики, пополнение словарного запаса, статьи о греческой культуре, кухне, литературе и многом другом.
Праздничная песня для настроения. Χρόνια πολλά!
А вот и текст, чтобы подпевать:
Χριστούγεννα ήρθαν μωρό μου,
Είσαι τ’ αστέρι, είσαι το φως μου,
Μαζί σου μόνο είναι όλα γιορτινά.
Φώτισε στη γειτονιά,
Μύρισε πρωτοχρονιά,
Τα χαμόγελα ξυπνήσανε,
Δώρα και ζαχαρωτά,
Γέμισαν τα μαγαζιά,
Και οι βόλτες ξεκινήσανε.
Πήγαινε με όπου θες,
Ήρθαν πάλι οι γιορτές,
Κι έχω στο μυαλό μου διάφορα,
Κράτησε με αγκαλιά,
Τρέλανε με στα φιλιά,
Σαν να είναι η πρώτη μας φορά.
Χριστούγεννα ήρθαν μωρό μου,
Είσαι τ’ αστέρι, είσαι το φως μου,
Μαζί σου μόνο είναι όλα μαγικά.
Χριστούγεννα χωρίς εσένα,
Μοιάζει με βόλτα στα χαμένα,
Μαζί σου μόνο είναι όλα γιορτινά.
Σ’ ένα άσπρο σκηνικό,
Έγραψα το σ’ αγαπώ,
Και το στόλισα στο τζάκι μου,
Φέτος θα ‘ναι φανερά,
Η δική μας η χρονιά,
Στο υπόσχομαι αγάπη μου.
Χριστούγεννα ήρθαν μωρό μου,
Είσαι τ’ αστέρι, είσαι το φως μου,
Μαζί σου μόνο είναι όλα μαγικά.
Χριστούγεννα χωρίς εσένα,
Μοιάζει με βόλτα στα χαμένα,
Μαζί σου μόνο είναι όλα γιορτινά.
Στον Αι - Βασίλη έστειλα γράμμα,
Κι έκανα μόνο μια ευχή,
Δε ζήτησα κανένα θαύμα,
Φτάνει να είμαστε μαζί.
Χριστούγεννα ήρθαν μωρό μου,
Είσαι τ’ αστέρι, είσαι το φως μου,
Μαζί σου μόνο είναι όλα μαγικά.
Χριστούγεννα χωρίς εσένα,
Μοιάζει με βόλτα στα χαμένα,
Μαζί σου μόνο είναι όλα γιορτινά,
Μαζί σου μόνο είναι όλα γιορτινά.
Καλά Χριστούγεννα, Καλή Πρωτοχρονιά.
https://youtu.be/iaR-g6u-jOw