Не ну а вдруг... https://www.reddit.com/r/greece/comments/z83et9/μετρό_θεσσαλονίκης_τον_απρίλιο_οι_δοκιμές_σε_όλη/?utm_source=share&utm_medium=android_app&utm_name=androidcss&utm_term=1&utm_content=share_button