Intohimomme jo vuosikymmenten ajan on ollut viljellä mansikoita, joiden maku ja puhtaus ovat vertaansa vailla. Lapsiperheenä meitä on huolestuttanut jo pitkään nykyajan kasvava kemikaalikuorma ja sen vuoksi viljelijöinä tämä on ohjannut meitä tekemään asiat toisin.